Waterdrop

Retail FMCG, Sustainability

94

Waterdrop celebrează femeile puternice și creative, lansând o nouă colecție în ediție limitată cu design inspirat de Frida Kahlo

March 11, 2022, 8:30:00 AM

Waterdrop celebrează femeile puternice și creative, lansând o nouă colecție în ediție limitată cu design inspirat de Frida Kahlo

În luna dedicată femeilor, Waterdrop, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile, lansează o nouă colecție tematică în ediție limitată. Cu un design inspirat de personalitatea și operele artistei de origine mexicană, Frida Kahlo, brandul își propune să inspire femeile să aibă grijă de ele și să adopte obiceiuri sănătoase, precum consumul regulat de apă, astfel încât să aibă cel mai bun tonus pentru toate activitățile cotidiene, specifice unui stil de viață dinamic.


Frida Kahlo a trăit în secolul al XIX-lea în Mexic și se numără printre artiștii emblematici ai vremii. S-a născut în 1907 și deși avea numai trei ani când a izbucnit Revoluția din Mexic din 1910, ea mereu a considerat acesta ca fiind anul nașterii sale, dorind să fie asociată cu momentul istoric. Chiar dacă pe durata copilăriei s-a confruntat cu poliomielita, iar la vârsta de 18 ani a suferit un accident sever de autobuz, Frida a folosit în mod creativ energia acumulată, transformând-o în artă.


“Fiind o exponentă a curentului feminist, dar și un model pentru multe femei din întreaga lume prin prisma bogatei experiențe de viață, Frida Kahlo ne-a inspirat în crearea noii colecții. Asemenea operelor sale, care îmbină elemente inspirate din natură, precum laitmotivul florilor care simbolizează renașterea, dar și culorile vibrante, cea mai recentă colecție semnată Waterdrop în colaborare cu Frida Kahlo Corporation aduce o doză de optimism, în ton cu noul sezon”, a afirmat Katerina Navratilova, CEO-ul companiei Waterdrop CEE.


Sticle rezistente pentru femei puternice


Întreaga colecție cuprinde trei designuri exclusive cu portretul inconfundabil al Fridei Kahlo, învăluit de maci magnifici, crini înfloriți sau hibiscus delicat, ce captează atenția. Recipientele au o capacitate de 400 ml, 600 ml sau 1l și sunt confecționate din sticlă borosilicată, rezistentă la căldură și zgârieturi, cu închidere etanșă din oțel inoxidabil, ce vin însoțite de o husă de protecție izolatoare din neopren.


Kitul cuprinde și produsele din gama Microdrinks GLOW care se dizolvă în apă, cu aromă de mango, fruct de cactus și anghinare, pentru a putea obține o băutură revigorantă oriunde și oricând, cu timp minim de preparare.


“Diversitatea, o minte deschisă și egalitatea sunt valori foarte aproape de inimile noastre aici la waterdrop® – în timpul Săptămânii Internaționale a Femeii și nu numai. Ne dorim să susținem femeile care luptă pentru egalitatea mondială, egalitatea dintre sexe și drepturile fetelor și femeilor din întreaga lume. În acest sens, am ales să sprijinim organizația non-profit Global Fund For Women donând un procent de 10% din vânzările colecției Frida Kahlo”, a completat Katerina Navratilova.


Frida Kahlo obișnuia să spună că pictează flori pentru ca acestea să nu moară, iar aceasta este și metafora din spatle noii colecții Waterdrop ce onorează figura și personalitatea sa emblematică.  Asemenea florilor, care au nevoie de apă pentru a se dezvolta, la fel are nevoie și corpul nostru. Hidratarea corespunzătoare aduce numeroase beneficii organismului, atât la nivel intern, cât și extern, de la aspectul mai luminos al pielii, până la oxigenarea creierului și îmbunătățirea activității tuturor organelor interne.


Prin această lansare și noul slogan “Drink more water, cherish your mind”, brandul își propune să încurajeze cât mai multe femei aibă permanentă grijă de ele pe toate planurile și totodată să consume mai multă apă pentru a se menține în formă și a-și păstra frumusețea naturală un timp îndelungat.


###


Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.


Waterdrop CEE urmează să aniverseze 4 ani de activitate în luna mai. Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.


Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea să în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.


Mai multe informații pe www.waterdrop.ro.