Lemons and Gin

Jewelry, Ecommerce

30

Lemons and Gin, fashion startup-ul lansat in pandemie initiază campania de sarbatori «No More Bad Gifts»

November 25, 2020, 10:00:00 PM

Lemons and Gin, fashion startup-ul lansat in pandemie initiază campania de sarbatori «No More Bad Gifts»

Lemons and Gin este un boutique local online cu bijuterii din aur, atemporale, lansat în plină pandemie, pornit din dorința de a oferi femeilor alternative versatile și calitative pentru completarea aparițiilor de zi cu zi. Campania pentru sărbătorile de iarnă poartă titlu «No More Bad Gifts», fiind un manifest ce își propune să ne convingă cu o tentă de umor și îndrăzneală să aducem zâmbetul pe chipul persoanelor dragi, oferindu-le un cadou semnificativ și memorabil, precum o bijuterie din aur.


Îndemnul lor este ca anul acesta, în care inevitabil sărbătorile de iarnă vor fi petrecute în cerc restrâns, alături de persoanele iubite, să pregătim cadourile din timp, investind în piese semnificative, care să treacă testul timpului.


Fascinația pentru aurul galben s-a transpus și în valorile brandului, întrucât simbolizează solaritatea, căldura, independența și optimismul, iar selecția de produse pe care Lemons and Gin o propune pentru sărbători se adresează femeilor încrezătoare, cu gusturi și preferințe bine definite.


Ce se mai poartă în noua realitate?


Contextual actual ne-a oferit tuturor noi perspective de viață, influențând implicit și modul în care ne raportăm la stilul personal. Moda a devenit pentru tot mai multe femei mai degrabă o expresie a personalității decât urmărirea trendurilor de podium. Această schimbare determină brandurile din industrie să fie din ce în ce mai directe și creative în comunicarea cu publicul.


Inițiatoarea proiectului, Ștefania, s-a educat pe cont propriu despre aur, despre tehnologiile și trendurile din industrie, iar în vara acestui an a luat naștere brandul Lemons and Gin. Cu toate acestea, factorul declanșator a fost chiar experiența proprie, ca femeie care dorește să achiziționeze o bijuterie de aur calitativă, contemporană, care să reflecte cât mai bine vremurile în care trăim. Viziunea ei a fost împărtășită și de alți iubitori de frumos și a reușit în scurt timp să formeze în jurul ei o echipă restrânsă de specialiști în domeniul bijuteriei și al industriei de fashion, cu obiectivul de a completa o nișă de piață printr-o viziune fresh, așa cum este identitatea brandului Lemons and Gin.


Efortul de cercetare și educare l-am făcut inițial în plan personal, atunci când, odată cu maturizarea, am decis să trec de la bijuteriile din argint și accesoriile fashion, neprețioase, la bijuteriile din aur. Simțindu-mă nereprezentată în piața bijuteriei din aur, am demarat un proces amplu de documentare. Am ajuns să iubesc aurul galben cu toate particularitățile sale atât de mult, încât am dorit să pun și la dispoziția altor femei această viziune, pornind de la design, calitate, packaging și toate elementele care construiesc universul unei bijuterii. Pentru mine, bijuteria ideală se integrează perfect în standardele noastre vizuale de astăzi, de la design interior la vestimentație. Îmi doream foarte mult ca femeile să aibă acces la bijuterii moderne, dar nu pasagere, care să confere un look timeless, curat, versatil și ușor de adaptat indiferent de stilul personal sau ocazie”, a împărtășit Ștefania Oancea, fondatoarea Lemons and Gin.


Colecția de sărbători cuprinde un număr restrâns de piese atemporale, atent selecționate ce funcționează pe principiul mix & match. Posibilitățile de a purta ținute sofisticate și de a savura un cocktail sunt din ce în ce mai limitate, însă bijuteriile rămân în continuare un simbol al eleganței feminine, nelipsit în viața de zi cu zi.


Stilul produselor vorbește despre genul de simplitate care atrage atenția în mod pozitiv. Prima colecție Lemons and Gin este o selecție de produse versatile, provenite de la mici ateliere din Uniunea Europeană, din țări precum Germania, Spania, Grecia și Italia. Sunt produse lucrate cu minuțiozitate, atent finisate și de o calitate deosebită. Pentru colecțiile următoare ne propunem să facem trecerea la statutul de designer de produs original, realizat în România, dar și prezența în magazine fizice în București” a declarat Andrei Avramescu, Brand Manager Lemons and Gin.


Misiunea Lemons and Gin este de a selecta și crea design de bijuterie care să cultive în viața de zi cu zi sentimentul de bucurie, sărbătoare și apropiere, întrucât femeile care poartă aceste bijuterii să primească energia și inspirația de a crea și de a pune lucrurile în mișcare.