Waterdrop
Retail FMCG, Beverages
186
Hikmet Ersek, fostul CEO Western Union, intră în echipa Waterdrop pentru a sprijini extinderea globală a companiei
February 6, 2023 at 9:45:00 AM

București, 06 Februarie 2023
Hikmet Ersek, fostul președinte al multinaționalei Western Union, se alătură brandului waterdrop®, în funcția de consilier special al CEO-ului companiei și, totodată, ca membru al consiliului consultativ. Hotărât să devină un actor esențial în peisajul global al hidratării, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile construiește în prezent un consiliu consultativ pentru a contribui la expansiunea brandului la nivel internațional.
Având sediul în Viena, compania revoluționează industria băuturilor încă din 2016, prin platforma globală de hidratare și a băuturilor efervescente. Determinat să schimbe bazele unui ecosistem învechit, waterdrop® propune consumul sustenabil de apă și atrage atenția asupra băuturilor nesănătoase îmbuteliate în sticle de plastic.
Hikmet Ersek este un lider de succes în afaceri cu peste 35 de ani de experiență în industria financiară și tehnologică. Este cunoscut la nivel global pentru mandatul său de succes în funcția de CEO al Western Union, unde a condus transformarea digitală a companiei de plăți și extinderea acesteia la nivel mondial, poziționând brandul drept un nume răsunător în 200 de țări. Ersek, cu sediul central în Colorado, SUA, servește și ca membru al consiliului de administrație și consilier pentru companii publice și private.
„Sunt încântat să mă alătur brandului Waterdrop® în funcție de consilier special și ca membru al consiliului consultativ. M-au impresionat de la bun început produsele inovatoare de hidratare ale companiei și angajamentul lor de a crea un mediu mai sănătos și mai durabil. Aștept cu nerăbdare să sprijin echipa pentru a-și accelera dezvoltarea la nivel internațional și pentru a-și stabili poziția de lider global în hidratare, deoarece este un brand apreciat de către consumatorii în întreaga lume”, declară Hikmet Ersek.
Prezentă în Europa, CEE, Singapore și recent pe piața din SUA, compania se va lansa în mai multe regiuni ale lumii în lunile următoare. Prin această decizie, waterdrop® plănuiește să-și accelereze creșterea pe noi piețe internaționale și să își stabilească poziția de lider global în hidratare.
„Este o onoare pentru mine să primesc sprijinul unui lider în afaceri precum Hikmet Ersek. Avem în comun rădăcinile austriece, dar și obiectivul de a crea un mediu mai sănătos și mai durabil la scară globală. Experiența și cunoștințele sale vor fi vitale pe măsură ce vom continua să ne extindem în îndustria inovatoare a băuturilor. Ne dorim să facem din waterdrop® marca principală de hidratare la nivel mondial și să răspândim mesajul nostru principal «Bea mai multă apă», în întreaga lume”, anunță Martin Murray, CEO și fondator waterdrop.
Recent, compania austriacă a anunțat alăturarea în echipă a legendarului jucător de tenis Novak Djokovic, ca investitor și ambasador al brandului. Din ce în ce mai îndrăzneț și ancorat în moștenirea sa austriacă, waterdrop® a fost partenerul oficial de hidratare al curselor legendare Hahnenkamm din 2022: una dintre cele mai provocatoare și spectaculoase curse de schi alpin din lume.
###
Despre Waterdrop
„Misiunea noastră este să încurajăm oamenii să bea mai multă apă, astfel încât să trăiască o viață mai sănătoasă, mai lungă și mai sustenabilă”, spune Martin Murray, fondator și CEO waterdop.
Brandul cu sediul în Viena a revoluționat industria băuturilor încă din 2016, prin platforma globală de hidratare și waterdrop® Microdrink, capsulele efervescente. Misiunea companiei este de a încuraja oamenii să bea mai multă apă, într-un mod sustenabil. Capsulele fără zahăr, cu arome naturale, se dizolvă în apă și o îmbogățesc cu fructe naturale, plante și vitamine, și au fost apreciate de consumatori pentru proprietățile lor de sporire a hidratării.
Waterdrop contribuie semnificativ la reducerea plasticului și a emisiilor de CO2. Reducerea de 98% a plasticului, în comparație cu băuturile îmbuteliate tradiționale, se realizează prin ambalajul individual al fiecărei capsule: plasticul dintr-un singur capac al unei sticle tradiționale este echivalent cu 10 Microdrinks. Astfel, brandul se dezvoltă printr-un întreg ecosistem de hidratare.
Prin parteneriatul cu Banca de Plastic, waterdrop® își asumă responsabilitatea de a colecta o sticlă de plastic pentru fiecare pachet de 12 capsule vândut, ceea ce înseamnă că consumatorii vor putea să bea apă mai sustenabil, dar și să susțină cauza waterdrop pentru un viitor mai bun.
După 6 ani pe piață, compania a crescut la peste 2 milioane de clienți online. În prezent, are peste 300 de angajați, este listată în peste 20,000 de puncte de vânzare și operează în peste 40 de magazine din Europa, SUA și Singapore. Mai multe informații pe www.waterdrop.com